Barn förutspår framtiden i ny Microsoftkampanj

Thomas Hansen
Thomas Hansen 12 februari, 2016
Kategorier:
JMW gillar, JMW Nytt, PR och kommunikation, Reklam

I veckan inledde Microsoft den lokala Windows 10-kampanjen Säkerhetslyftet som vi tagit fram tillsammans med Chimney.

Det är en kampanj som ska inspirera och informera Windowsanvändare i hela landet att uppgradera till den nya versionen av Windows. Förutom att det är kostnadsfritt fram till slutet av juli 2016 så gör Windows 10 dig säkrare mot framtidens datorhot

För hur ser framtiden datorvirus ut? Vi ställde frågan till några fantasirika experter som tillsammans med Microsofts säkerhetschef Daniel Akenine ger sin bild.

Kampanjfilmerna är en del av den nationella Windowskampanjen som är riktad mot små och medelstora företag. Den pågår under våren och genomförs med flera partnerföretag i hela landet.

Läs mer på www.microsoft.se/nutiden för att veta mer om hur du uppgraderar till Windows 10.

Se alla filmerna här

PS. Vet du har framtidens datorvirus ser ut? Bjud på en målande beskrivning i vårt kommentarsfält. DS

 

Taggad som: