Samuel Garlöv

Creative Director och partner

Creative director och partner på JMW. Är statsvetare i grunden som knackat dörr i USA för Obamas räkning. Under studietiden i Kalifornien fastnade han för engagerande kommunikation nära intressent och konsument. Har byggt flera maskiner och sprungit fyra Stockholm Marathon. Gillar jeans, AIK, köksinredning och har tagit rollen som kontorets mood manager till fredagsölen.

Digitala fotavtryck av Samuel

Donera oanvända twittertecken till Läkare i Världen

12.Apr Tillsammans med IVEO fortsätter vi vårt pro bono-arbete för Läkare i Världen. Vi har gått vidare på inslagen bana med att leta oanvända ytor för kommunikation där vi kan låta människor donera annonsyta till Läkare i Världen. På så sätt hjälper vi dem spara in annonspengar som istället kan gå till kärnverksamheten, d.v.s. att hjälpa [...]

Intryck från SXSW Interactive 2016

21.Mar Årets SXSW Interactive är slut. Min jetlag börjar lägga sig och tankarna falla på plats. Jag kan konstatera att det återigen var en väldigt bra och rolig resa. JMW hade fem personer på plats i år och mellan oss täckte vi nästan in 70 programpunkter på tre dagar. Det här är dock min personliga summering. [...]

Samuel Garlöv
E-post:
samuel.garlov@jmw.se
Telefon:
+46 (0)8-53 48 07 50
Mobil:
+46 (0)701 497 826